Hoe kan het dat UBL-facturen niet worden ontvangen in de administratie?

Controleer s.v.p. de volgende instellingen:

1. Menu Financieel – UBL Cloud – UBL Cloud instellingen – tabblad E-mailadressen en herkenning – veld Whitelist

> UBL Cloud ontvangt alleen UBL-facturen van de e-mailadressen die in het veld Whitelist zijn ingevuld.

> Voeg e-mailadressen toe om de whitelist uit te breiden.

> Laat het veld Whitelist leeg om UBL-facturen van ieder e-mailadres te kunnen ontvangen.

2. iMUIS Online moet externe verbindingen toestaan

*** Heb je zelf geen rechten hiertoe, neem dan contact op met je systeem- of applicatiebeheerder ***

2.1 Zie menu Beheer > Systeeminstellingen > Systeeminstellingen

> De iMUIS (hoofddomein) gebruikersnaam en wachtwoord dienen ingevuld te zijn. Dit is meestal gebruiker “sa” (of als Interbase het DBMS is “sysdba”).

> Deze gebruiker dient toegang te hebben tot alle administraties waarmee een externe verbinding wordt gemaakt

2.2 Zie menu Beheer > Systeeminstellingen > Externe verbindingen

> Het veld “Verbindingen toestaan” dient op “Ja” te staan

> Het veld “URL naar het inlogscherm” dient gevuld te zijn met het internetadres naar het inlogscherm van iMUIS Online

Related Articles